Co mam zrobić jeśli ktoś zakupił materiały z mojego konta bez mojej wiedzy?

Priorytetem portalu mystars jest zapewnienie wszystkim Użytkownikom maksymalnego poziomu bezpieczeństwa. Dlatego strona mystars.pl jest chroniona certyfikatem SSL. Jeżeli doszło do nieautoryzowanego opłacenia zakupu materiałów przez portal mystars, to powinieneś niezwłocznie skontaktować się ze swoim bankiem lub dostawcą usług YetiPay. Pamiętaj, że sama płatność odbywa się bezpośrednio na stronie banku lub YetiPay. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez portal mystars jest wysłanie na adres [email protected] kopii zgłoszenia do banku lub serwisu YetiPay dotyczącego nieautoryzowanego dostępu do panelu płatności. Reklamacje złożone wyłącznie w formie oświadczenia Użytkownika (bez kopii zgłoszenia do banku lub serwisu YetiPay) nie będą rozpatrywane.

Nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skontaktuj się z nami. Napisz do nas na adres [email protected]. Odezwiemy się do Ciebie!

{# #}