Co zrobić, jeśli pomimo opłacenia subskrypcji lub dostępu do albumu nie mam możliwości przeglądania tych treści?

Po dokonaniu płatności za subskrypcję lub wybrane materiały automatycznie otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem transakcji oraz dostęp do opłaconych treści. Jeżeli pomimo pobrania środków z konta i otrzymania na adres mail wiadomości z potwierdzeniem nadal nie masz dostępu do opłaconych usług, napisz do nas na adres [email protected]. W treści zgłoszenia koniecznie umieść:

  • swoją nazwę Użytkownika,
  • datę transakcji,
  • ID transakcji,
  • rodzaj zakupionych materiałów (subskrypcja profilu, album, napiwek, post lub wiadomość Pay2Unlock).

Nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skontaktuj się z nami. Napisz do nas na adres [email protected]. Odezwiemy się do Ciebie!

{# #}